Ponúkame vzdialený servis a technickú podporu
Ponúkame vzdialený servis a technickú podporu, plánovanú údržbu riadiacich systémov (ACS) od vývojárov/certifikovaných špecialistov spoločnosti INFOCOM Ltd 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Poskytujeme bezpečné pripojenie s riadne vyvinutým bezpečnostným protokolom na ochranu prenášaných údajov.
Hlavné úlohy vzdialenej podpory:
- Monitorovanie prevádzky zariadení
- Diagnostika stavu zariadenia a vzdialená konfigurácia
- Riešenie aktuálnych problémov a otázok
- Aktualizácia softvéru
Naším cieľom je, aby bola vzdialená podpora efektívna a bezpečná:
- poskytovať rýchlu pomoc pri riešení incidentov 24 hodín denne, 7 dní v týždni;
- poskytnúť ochranu pred škodlivými/neodbornými zásahmi do technologických procesov a neoprávneným prístupom do riadiaceho systému;
- skrátiť prestoje zariadení pohotovým zapojením externých špecialistov do riešenia úloh diagnostiky, spúšťania a údržby;
- zlepšiť kvalitu a rýchlosť plánovaných opráv a výmeny zariadení;
- eliminovať oneskorenia v servise súvisiace s príchodom špecialistov do zariadenia (okrem cestovných nákladov).
Ak si chcete objednať vzdialenú podporu a údržbu vo vašom zariadení, obráťte sa na špecialistov spoločnosti INFOCOM Ltd
phone: 0914 239 797, email: sales@infocom-ltd.sk
Zverejnené 25. April 2023