Ponúkame vzdialený servis a technickú podporu

Ponúkame vzdialený servis a technickú podporu, plánovanú údržbu riadiacich systémov (ACS) od vývojárov/certifikovaných špecialistov spoločnosti INFOCOM Ltd 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Poskytujeme bezpečné pripojenie s riadne vyvinutým bezpečnostným protokolom na ochranu prenášaných údajov.

 

Hlavné úlohy vzdialenej podpory:

  • Monitorovanie prevádzky zariadení
  • Diagnostika stavu zariadenia a vzdialená konfigurácia
  • Riešenie aktuálnych problémov a otázok
  • Aktualizácia softvéru

 

Naším cieľom je, aby bola vzdialená podpora efektívna a bezpečná:

  • poskytovať rýchlu pomoc pri riešení incidentov 24 hodín denne, 7 dní v týždni;
  • poskytnúť ochranu pred škodlivými/neodbornými zásahmi do technologických procesov a neoprávneným prístupom do riadiaceho systému;
  • skrátiť prestoje zariadení pohotovým zapojením externých špecialistov do riešenia úloh diagnostiky, spúšťania a údržby;
  • zlepšiť kvalitu a rýchlosť plánovaných opráv a výmeny zariadení;
  • eliminovať oneskorenia v servise súvisiace s príchodom špecialistov do zariadenia (okrem cestovných nákladov).
Ak si chcete objednať vzdialenú podporu a údržbu vo vašom zariadení, obráťte sa na špecialistov spoločnosti INFOCOM Ltd

Zverejnené 25. April 2023

Support
the
Ukrainian
military